نام شركتتاريخ عضویت
خط سبز دوران
18 اسفند 1402
حیان تجارت
15 اسفند 1402
نشر کربن
9 اسفند 1402
  

راه اندازی کارخانه تولید کاغذ سنگی در چرداول ایلام با ۲۳۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری
7 آذر 1401
استاندار ایلام از راه اندازی کارخانه تولید کاغذ سنگی در چرداول با ۲۳۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری خبر داد و گفت: این سرمایه گذاری توسط شستا انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن بهرام نیا صبح شنبه در نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی در استانداری ایلام اظهار کرد: خرسند هستیم که در این جلسه حضور یافتیم چراکه تولید و اشتغال استان روی پاشنه سرمایه گذاران می چرخد و گرم شدن دودکش کارخانجات توسط تولید کنندگان انجام می گیرد.

وی تاکید کرد: مشکلات حوزه تولید به جدیت پیگیری می شود و در این راستا حوزه اقتصادی استان پای کار است.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشی گرفتن ایلام از تعهد اشتغال و کسب رتبه نخست اشتغال در سامانه رصد کشور، عنوان کرد: مرجع رسمی ثبت اشتغال در هر استان، وزارت کار، تعاون، رفاه اجتماعی و شورای عالی اشتغال است.

بهرام نیا با بیان اینکه رونق اقتصادی و اشتغالزایی در استان ایجاد شده است، گفت: تعهد اشتغال استان هفت هزار بوده اما تاکنون ۱۲ هزار شغل در سال جدید در استان به ثبت رسیده است که از مصادیق آن پیشی گرفتن ایلام از تعهد اشتغال و ثبت اشتغال بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر تنها در دو مجموعه ان جی ال و پتروشیمی دهلران است‌.

وی به سرمایه گذاری شرکت های بزرگ در ایلام نیز اشاره کرد و گفت: شرکت شستا برای تولید کاغذ سنگی در چرداول با ۲۳۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و شرکت غشاگر گستر با ۴۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری نمونه ای از رونق سرمایه گذاری و اشتغال در ایلام است.

استاندار ایلام در ادامه بر لزوم بکارگیری نیروی بومی در شرکت های نفت و گاز استان اشاره کرد و گفت: تفاهم نامه ای بین استانداری، فنی و حرفه ای و وزارت نفت برای آموزش کارآموزان بومی و تخصصی حوزه نفت و گاز منعقد شده است که این کارآموزان پس از فراگیری دانش تخصصی حوزه نفت و گاز در این حوزه فعالیت می کنند.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد