نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

هزینه بازیافت کمتر از تولید کاغذ نو است
12 اسفند 1402
کارشناس محیط زیست گفت: بازیافت کاغذ جلوی قطع درختان را می‌گیرد و هزینه‌های مربوط به بازیافت کاغذ مصرف شده ، کمتر از تولید کاغذ‌های نو است و یک صنعت پر سود به حساب می‌آید.

در روز‌های آخر هر سال همزمان خانه‌تکانی هم آغاز می‌شود و مردم به سراغ وسایل‌شان می‌روند که اگر نیازی به آن‌ها نداشته باشند فکری به حال‌شان کنند و در این میان یک سری از زباله‌های‌مان را که شاید قبل از هر چیز به فکر دور ریختن‌شان باشد کاغذ‌ها و کارتن‌هایی است که مربوط به دفتر‌های استفاده شده است که دیگر کارایی ندارد و دور انداخته می‌شوند در حالی که برای تولید کاغذ به کاغذ آن دفتر درختان متعددی قطع شده است.بازیافت کاغذ فرآیندی است که طی آن، از کاغذ‌های مصرف شده برای تولید کاغذ‌های جدید استفاده می‌شود و در این فرآیند از مواد شیمیایی و تجهیزات صنعتی خاصی استفاده شده و در کشور‌های توسعه یافته یک صنعت پر سود به حساب می‌آید و ما برای گسترش فرهنگ بازیافت، باید از خانه هایمان شروع کنیم و آن را به مطالبه ملی تبدیل کنیم.
 
وی گفت: این موضوع که دولت به راحتی خوراک کارخانجات کاغذ سازی را با قطع درختان جنگلی فراهم می‌کند یک سمت ماجرا و در سمت دیگر، عدم توسعه یافتگی سیستم جمع آوری و تفکیک زباله‌ها و نیز نبودن سازوکار‌های قانونی برای حمایت از بازیافت، باعث شده تا کشور ما نتواند در این زمینه به خوبی رشد کند و البته وجود دلالان هم مزید بر علت شده و این ناتوانی را تشدید کرده است.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد