رفع چالش‌های واحد‌های صنعتی با بسته حمایتی تولید و تجارت
12 تير 1403
معاون وزیر صمت ابراز امیدواری کرد که بخش قابل توجهی از مسائل و چالش‌های پیش روی واحد‌های صنعتی با بسته حمایتی تولید و تجارت رفع شود.

معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در گفتگو با خبرنگار تحریریه معدن خبرگزاری صدا و سیما گفت: در بیست و هشتمین سالروز بزرگداشت روز صنعت و معدن که با حضور صنعتگران، معدنکاران و پشتیبانان حوزه تولید در سالن اجلاس سران برگزار شد، از بسته «یادمان خادم الرضا» در قالب بسته حمایتی تولید و تجارت رونمایی شد.
 
فرشاد مقیمی افزود: البته قرار بود «رئیس جمهور شهید» این بسته را تقدیم بخش صنعت، معدن و تجارت کشور کند که امروز در این مراسم جایشان خالی است.وی درخصوص همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن گفت: روز دهم تیرماه روز صنعت و معدن نامگذاری شده و سال هاست در تقویم این روز مصادف می‌شود با برگزاری یک نشست بزرگی که در آن همه صنعتگران، معدنکاران و همه کسانی که پشتیبان حوزه تولیدند گردهم می‌آیند که هم قدردانی و تشکری بکنیم از زحمات این عزیزان و هم اگر مسائل و مشکلات و چالش‌هایی دارند آن را از نزدیک بشنویم و راهکار‌های مناسب هم برایش ارایه کنیم. البته دهه تولید و تجارت را از یکم تیر که مصادف با روز ملی اصناف بود آغاز کردیم، روز‌های مختلف، برنامه‌های مختلفی برای این دهه پیش بینی شده بود که امروز روز آخر و روز بزرگداشت صنعت و معدن است که بالاخره یکی از موضوعات و ارکان اصلی اقتصاد هر کشور ازجمله کشور ما را تشکیل می‌دهد.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد