کاغذ ایرانی یا خارجی؛ کدامیک برای سلامتی بچه‌ها بهتر است؟
20 تير 1403
یقینی با اشاره به مزایای استفاده از کاغذ ایرانی در چرخه تولید نوشت‌ افزار گفت: روش تولید کاغذ ایرانی مکانیکی است به همین دلیل برای سلامت بچه‌ها مناسب‌تر است.
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فعالان صنعت نوشت‌ افزار برنامه استفاده از کاغذ داخلی را برای فعالیت‌های امسال خود تعریف کرده و قصد دارند تولیدات خود را به سمت استفاده از این دست از تولیدات کارخانه‌های مازندران و پارس ببرند؛ تصمیمی که چندان ساده به نظر نمی‌رسد.

خبرگزاری تسنیم با توجه به اهمیت این موضوع، روز گذشته گزارشی با عنوان "تولید نوشت‌ افزار با کاغذ ایرانی؛ تولیدکنندگان چه می‌گویند؟" منتشر کرد که بازتاب‌هایی در میان فعالان این صنعت و تولیدکنندگان کاغذ داشت. تولیدکنندگان نوشت‌ افزار در این گزارش از موانعی گفتند که بر سر راه استفاده از کاغذ ایرانی در چرخه تولید نوشت‌ افزار به ویژه دفتر تحریر دارند.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد